17. kesäkuuta 2013

Esittelyssä: Schwarzkopf Hiusöljy

Todistettu teho; ravitsee & antaa kiiltoa


oon nyt muutaman kuukauden käyttäny tätä kyseistä tuotetta, ja ei voi muutakun kehua !
kun levittää suihkun jälkeen kosteisii hiuksiin, hiuksista tulee tosi helposti selvitettävät, ja niihin jää ihana tuoksu, kuiviin hiuksiin levitettäessä hiuksista tulee heti kiiltävämmät, pehmeämmät ja sileämmät !
ja kiiltoa ja pehmeyttä riittää koko päivän ajan !!


mulla rupee latvat oleen taas niin kuivat ja pörröset, että tämä öljy on pelastus, jos haluaa pitää hiuksia auki, tai poninhännällä, ilman että latvat näytää heinäpusikolta !


hinnalla tätä tuotetta ei todellakaan ole pilattu, kun verrataan esim sen riittävyyteen; omiin hiuksiini riittää vain 4 tippaa !! ja vaikka olen tätä jo parin kuukauden ajan käyttänyt, öljyä ei ole kulunut miltei ollenkaan ! tarkkaan en muista hintaa, mutta yli 10€ ei mennyt !

suosittelen hiusöljyjä kaikille, jotka haluavat sileät latvat ilman kampaajaa, koska itse olen yksi niistä, jotka eivät halua mennä leikkauttamaan hiuksiaan oon saanu kasvatettua hiukset nyt tosi hyvään pituuteen :), vaikka tarvetta olisi ... :D

haluaisitteko lukea enemmän tuote esittelyjä ? :)

M

6 kommenttia:

  1. Täytyykin kokeilla....:) joo lisää esittelyjä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen :) täytyykin ruveta jo miettin seuraavaa tuotetta :)

      Poista
  2. Tosi kiva tää tuoteesittelu oon pidempään jo harkinnu ostavani tota ni nyt sit kesäl vrm ostan :3
    Ni jos kiinnostaa chekkaatko mun blogin ja jos tykkäät ni liity vaikka lukijaks ni jos haluut voin sit liittyy takas :)!
    http://finnishgirlsinbelgium.blogspot.be/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvä että tästä oli apua sulle :) suosittelen kyllä tuotetta erittän lämpimästi ! käyn kattomassa sun blogin ! :)

      Poista
  3. Toi on niin luottotuote! Mun hiuksien pelastus :) käy katsomassa mun blogin arvonta, palkintona upeita hiustuotteita =)

    VastaaPoista
  4. joo tää on ensimmäinen hiusöljy mitä oon testannu, ja tässä kyllä pysyn ! :) KÄYN KATTOON ! :))

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi ! :)